Budiš a Fatru udržiava na trhu pozitívna skúsenosť spotrebiteľov

22.03.2015 Turčianske Teplice

Budiš 22. marca (TASR) – História, kvalita a pozitívna skúsenosť spotrebiteľov s minerálnymi vodami Budiš a Fatra pomáha udržať ich na trhu aj po roku 1989. Pre TASR to povedal senior brand manažér pre značku Budiš Vladimír Krescanko z akciovej spoločnosti Slovenské pramene a žriedla.

„Dlhoročné používanie a skúsenosť spotrebiteľov sú najlepšou reklamou pre každý produkt. Umožňujú mu, aby do veľkej miery fungoval najúčinnejšou formou reklamy - ústnym podaním. Samozrejme, v dnešnej dobe plnej informácií treba kvalitu produktu novému spotrebiteľovi opakovane pripomínať, o čo sa aj snažíme,“ uviedol Krescanko.

Prameň Budiš objavil v roku 1573 prírodovedec a benediktínsky mních Mikuláš Pavol Brikcius. „Pili ju bohatí aj chudobní, aby si upevnili a zlepšili zdravie. Budišské pramene spomína aj prvý slovenský historik Matej Bel v latinskom spise Známosti Uhorska z roku 1723. Píše nielen o ich priaznivom pôsobení na žalúdok a pečeň, ale aj o iných účinkoch. Do polovice 20. storočia pili ľudia z obce Budiš a širokého okolia minerálnu vodu z prameňov, ktoré vyvierali samovoľne v budišských močariskách. Do fliaš ju v Budiši začali plniť v roku 1979. Budiš vodu piti, budiš dlugo žiti, hovorilo sa kedysi a platí to aj dnes,“ pripomína Krescanko.

Prírodná minerálna voda Budiš patrí do klubu 28 najvýznamnejších značiek na našom trhu. „Je dlhoročnou jednotkou na trhu minerálnych vôd. Spája v sebe silné racionálne a emocionálne benefity. Nenapodobiteľné zloženie minerálov jej dodáva oceňovanú božskú chuť a príbeh značky dlhodobo sprevádzajú silné pozitívne emócie,“ doplnil Krescanko.

Minerálna voda Fatra sa plní do fliaš a dostáva do obchodnej siete od roku 1935. „Povesti o jej zázračných účinkoch potvrdili prvé chemické rozbory po jej znovuobjavení v roku 1930. Výsledky predbehli očakávania. Chemické rozbory ukázali, že je to vzácna, alkalická sodnouhličitá voda s bohatým obsahom oxidu uhličitého. Unikátne zloženie vysoko vyzdvihli aj odborníci vo vtedajších Bratislavských lekárskych listoch. Od roku 1998 sa využíva aj ešte koncentrovanejší prírodný zdroj na plnenie Fatry Extra,“ pripomenul senior brand manažér pre značku Fatra Tibor Ďurana.
 

Vyberte región